不点火

🙊🌊
既不美妙又未必猥琐。
🧣:点么子火咯
Terrified - Isaac Gracie

属于今晚的男孩们:

……

Now I'm terrified,
我不想去面对,

Now I'm terrified,
我不想去面对,

But I don't wanna' be your boy, I wanna' be your man,
我不想做你的男孩 我想做你的男人,

But something's got me wrong inside,
但有什么让我觉得我其实错了,

And I'm looking for the answer I don't understand,
我还在寻找那些我不懂的事的答案,

And, darling, I am terrified,
亲爱的,我害怕了,

I'm terrified,
我有点害怕了。

分享Isaac Gracie的单曲《Terrified》

歌词/翻译贡献者:YokoYokoi

上一篇 下一篇
评论
热度(5)
©不点火 | Powered by LOFTER