不点火

🙊🌊
既不美妙又未必猥琐。
🧣:点么子火咯
Ontario Gothic - Foxes in Fiction

今日份的男孩们:



I was trapped under concrete

我被禁锢在

Built from the memory

回忆铸成的凝土中

Of all the daydreams

我被深埋在

That I buried underneath

所有愚妄的梦想之下

Now find me a way to divide

如今我试图隔开

All of the noise on the other side

这周围的喧嚣

We'll change where we live in the fall

我们将离开秋日的居所

Soon it will feel like nothing is wrong

很快一切都将如原样

And I could see who I should be

我便可以成为新的我

Through a past that casts it shadow down over me

旧日的影子透过阳光

In empty fields on summer nights

映在我身下的土地上

I feel the flashing lights

我感到光的流转

 

Teeth clenched in moonlight

月光下牙关紧闭

A limitation, want to ignite

我要烧毁这所有局限

Reset my biology

重塑自己

The imitation, the apology

重新铸造的我

And I felt just like a child

宛若一个婴孩

I'm taking it all from the other side

从另一片天地感知一切

Driving with you in your car

和你一同驾车

The home that I know seems so far

到遥远遥远的家

 

Spring, fall I've lost it all

我已分不清是春是秋

Your empty street where we would meet

我们会在那无人的街相遇

Spring, fall The morning fog

我已分不清是春是秋,在这早晨的薄雾中

Your empty street where we would meet

我们会在那无人的街相遇

These parking lots bless us with peace

这些空车位也为我们祝福

Your light has strayed, there's no release

你身上的光还没亮起便已消散

 

Spring, fall I've lost it all

我已分不清是春是秋

Your empty street where we would meet

我们会在那无人的街相遇

These parking lots bless us with peace

这些空车位也为我们祝福

Your light has strayed, there's no release

你身上的光还没亮起便已消散


歌词贡献者:小陀螺Tony


翻译贡献者:Drink房

上一篇 下一篇
评论
热度(8)
©不点火 | Powered by LOFTER