不点火

🙊🌊
既不美妙又未必猥琐。
🧣:点么子火咯
nice try - olivia herdt ⁂

也许是其中的一个男孩。


U spend me around

你在我身旁

My feet are after ground

我便充满安全感

I could try to make a better fool boll

我可以尝试着做一个更好的傻瓜

And if i try and gonna make thing swarm

但如果我尝试了以后把事情弄得一团糟

Like thing fall an apart

比如我和你分开了

This thing find me

这种事情找上我

It find me,it's a fright

这简直是一种恐惧

Little girl and little son like

可年轻人都喜欢

歌词贡献者:九命犭苗

翻译贡献者:九命犭苗



 
标签: 音乐 晚安
上一篇 下一篇
评论
热度(5)
©不点火 | Powered by LOFTER